LƏMAN SALMANOVA

LƏMAN SALMANOVA

LƏMAN SALMANOVA

Müəllim

Tel.: (+99412) 539 08 58

Email: [email protected]

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

1995-ci ildə Bakı şəhərində anadan olmuşdur.

2001-2012-ci illərdə 189 saylı orta məktəbdə təhsil almışdır.

 

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

2012-2016 - cı illərdə Bakı Dövlət Universitetinin Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat fakültəsində təhsil alıb.

2017 -2019 - cu illərdə Bakı Dövlət Universitetində Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat fakültəsində magistr təhsilini tamamlamışdır.

Hal-hazırda Bakı Dövlət Universitetində doktorantura təhsilini davam etdirir.

 

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

2017-2021 -ci illərdə Heydər Əliyev adına Müasir Təhsil Kompleksində mütəxəssis

2021-ci ildə Bakı Dövlət Universitetinin Maliyyə və menecment kafedrasının saathesabı müəllimi

2023-cü ildən Bakı Dövlət Universitetinin Maliyyə və menecment kafedrasının müəllimi

 

TƏDQİQAT SAHƏLƏRİ

Menecment

İnsan resurslarının idarə edilməsi

Marketinq

 

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Menecment

Strateji idarəetmə

İnsan resurslarının idarə edilməsi

Keyfiyyətin idarə edilməsi

Sahibkarlığın əsasları və biznesə giriş

 

SERTİFİKATLAR

  1. Initiating and planning projects (University of California)
  2. The power of macroeconomics (University of California)
  3. Data Analytics for decision making (Bond University)
  4. Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin Peşə Profilinin müəyyənləşdirilməsi layihəsində aktiv iştiraka görə sertifikat.
  5. Learning how to learn (Mc Master University)
  6. Time management for personal and professional productivity (University of California)
  7. Performansın idarə edilməsi: Liderlik Masterklassı (ATİM)
  8. İSO 9001:2015 Quality Management Process (ATİM)
  9. HR: Talent management and Workforce Development (Alison)
  10. Strategic planning Skills (Alison)

 

SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏR

  1. Роль и методы таможенного тарифа в регулировании внешней торговли (məqalə)
  2. Таможенные механизмы регулирования внешнеторговой деятельности (məqalə)
  3. Потребительская лояльность: новая эра в развитии маркетинга (məqalə)
  4. Влияние корпоративной социальной ответственности на формирование потребительской лояльности. (məqalə)
  5. Роль зеленого маркетинга в обеспечении потребительской лояльности (məqalə)
  6. Влияние организационной культуры на формирование потребительской лояльности (məqalə)
  7. Методы исследования лояльности портебителей (məqalə)
  8. Маркетинг лояльности: эффективные стратегии по формированию потребительской лояльности (məqalə)
  9. Клиентоцентричность в бизнесе: значимость и способы реализации. (məqalə)
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, əsas bina 3-cü mərtəbə, 379-cu otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412) 539-00-93 / (+99412) 539-00-93
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət