Qısa Bioqrafik Məlumat
1993-cü il aprel ayının 26-da Bakı şəhərində anadan olmuşdur.
Orta təhsilini 1999-2010cu illərdə Bakı Avropa Liseyində almışdır.
2010-2014cü illərdə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində BBA Menecment ixtisası üzrə bakalavr təhsili almışdır.
2014-2016cı illərdə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin MBA Menecment ixtisası üzrə magistr təhsili almışdır.
2018-2022ci illərdə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində doktorantura təhsilini almışdır.
Təhsili
2010-2014cü illərdə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində BBA Menecment ixtisası üzrə bakalavr təhsili almışdır.
2014-2016cı illərdə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin MBA Menecment ixtisası üzrə magistr təhsili almışdır.
2018-2022ci illərdə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində doktorantura təhsilini almışdır.
Əmək Fəaliyyəti
2019-cu ildən Bakı Dövlət Universitetində saathesabı müəllim
2022-ci ildən Bakı Dövlət Universiteti “Maliyyə və menecment” kafedrasının müəllimidir.
Tədqiqat sahəsi
Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal İqtisadiyyat
Beynəlxalq seminar, simpozium və konfranslarda iştirakı
2024 mart-aprel Harvard Business School Online “Digital Marketing Strategy” kursunu bitirmişdir.
21-23 dekabr- 2nd International Conference on Economics “Regional Development-Digital Economy” , Azerbaijan State University of Economics, Ege University and IKSAD Institute, “Using Big Data to improve consumer analytics”
2022- 1ST INTERNATIONAL CONFERNCE ON RELIGION IN BUSINESS- “Development of production and certification of Halal food in Azerbaijan Republic”
Seçilmiş əsərləri
2020- Elektron marketinqdə istehlakçı davranışı, AMEA-nın Xəbərləri. İqtisadiyyat seriyası
2020- İnternetdə bazar araşdırmalarının aparılması, Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetinin 100 illiyinə həsr edilmiş gənc tədqiqatçı və doktorantların onlayn elmi konfransı
2021- Dünya turizm sənayesində elektron ticarətin inkişafı və əhəmiyyəti, “İpək yolu” Azərbaycan Universitetini-in elmi jurnalı
2022- Rəqəmsal marketinq və inkişaf xüsusiyyətləri, “Geostrategiya
2022- Evolution of marketing and digital and digital marketing strategy, Azərbaycan Ali texniki Məktəblərinin Xəbərləri
2022- Development of production and certification of Halal food in Azerbaijan Republic, 1ST INTERNATIONAL CONFERNCE ON RELIGION IN BUSINESS
2023- “Using Big Data to improve consumer analytics” 2nd International Conference on Economics “Regional Development-Digital Economy”
2025- Azərbaycan Elm Mərkəzi, Fashion meets data: Enhancing brand strategies with analytics